18. mája 2013

Konvalinky

Máj bez konvaliniek proste nemôže byť. Táto perličkovo - čipkovaná krásavica kvitne len asi dva  týždne a vy sa čudujete, ako sa do tých drobučkých zvončekových kalíškov zmestí toľko vône.
Dnes som si povedala, že bez konvaliniek sa nevrátim z trhu domov. Pobehala som celý trh a už som to skoro vzdala, keď ... na úplne, úplne, celkom, celkom poslednom stolíku ma čakala odmena. 
A tak mám konvalinky a ich nádhernou vôňou vonia celý byt. 
Rada sa s vami podelím o túto nádherku a pozývam vás aj na šálku zeleného čaju. 
Slnko bude krásne zapadať a s vôňou vynikajúceho čaju sa občas zmieša aj iná vôňa, ktorú vám primieša vánok. Tak si to užite. 
:)

konvalinka - voňavá kráska
máj a konvalinky


konvalinky 

konvalinkový pozdrav


pozvanie na šálku čaju

zelený čaj 


7 komentárov:

  1. omamná vôňa konvaliniek berie dych. spolu s orgovánom sú to najkarší poslovia jari...krásne fotky Alenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, tá vôňa sa mi až tak nepodarila... ale budem skúšať. :)

      Odstrániť
  2. Alinka - konvalinka :-) pozdravujem. B.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kraaasne Alenka :) Ja som sa toho roku rozhodla konvalinky dopestovat, nakolko to tu nikto na trhu nepredava a neviem ci tu volne rastu....ale zatial mam len listy v kvetinaci, ktovie ci to vobec vykvitne....nastastie susedia oproti maju nadherne velke orgovany, tak nam vonia cela ulica ;)
    Timea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, to musi byt nadherne - orgovanova ulica. To som, rada, ze tiez millujes konvalinky. Tak, ak by nerozkvitli, mozes si kliknut :) Ale, myslim, ze vykvitnu - najprv idu listy a potom, ked to uz vobec necakas, objavia sa male biele gulocky. A co daffodils? Boli? My sme mali horúci apríl, tak sa len nadýchli a vyparili.

    OdpovedaťOdstrániť