28. mája 2013

Moja anglická ruža rozkvitla

Rozkvitla mi na balkóne. Je nádherná. A vôbec nie je obyčajná. Má toľko pukov,  koľko by ste nečakali,  má toľko lupienkov, že ich neviete spočítať a vonia tak, že sa jej vône neviete nabažiť.
Má krásnu farbu. Je trocha ružová a trocha oranžová a nádherne vonia. Aj  sladko, aj korenisto, aj citrusovo, aj broskyňovo, aj mangovo. Je taká... romanticko - nostalgická.. 
Volá sa trocha zvláštne na takú úžasnú ružu, a na to, že pôsobí tak vznešene a nežne zároveň. Volá sa tak, ako by ste nečakali... Chippendale. Ale, zistila som, že tak sa nevolali len tie známe kreslené zvieratkovské postavičky  z detských čias, ale aj významný botanik, či dizajnér nábytku, takže...môže byť. V každom prípade si jej názov navždy zapamätáte. :)


moja anglická riža

romantická chippendale 
 Chippendale rose

moja chippendale

2 komentáre:

  1. potvrdzujem, že má naozaj úžasnú vôňu, sice z tých všetkých vôní som cítila iba citrusovú, ale ja nie som na to odborník :)

    OdpovedaťOdstrániť