16. septembra 2014

Arrivederci alla Sicilia

Splnil sa mi tajný sen. Ja som si na konci leta a na začiatku upršanej jesene "odbehla" na pár dní na Sicíliu. Modrá obloha, nádherné more, farby, vône, chute, veselí, srdeční, blázniví ľudia - všetko  bolo také, aké som si to predstavovala (a predsa aj trocha iné).  Tak. A teraz sa tam môžem (musím) vrátiť...

Nech sa páči, kúsok Sicílie:



A kto by chcel ešte viac, tu je krátke video: https://www.youtube.com/watch?v=5l7tYYs9gK4

4 komentáre:

  1. Alenka, krasne foto, tie farebne lodkove su super a stve ma, ze som ich tam takto nevidela, musim sa tam vratit.... Maja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nuz... to tam musis byt rano alebo v podvecer. Takze, prosim ta, vrat sa!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aach, nadherne, tak vystizne, dokonale....ako vsetko co nam tu predvadzas. Skutocne a uprimne obdivujem, rada sa vraciam a inspirujem.)))) Jana

    OdpovedaťOdstrániť