15. októbra 2014

Slnečné ráno v Banskej Štiavnici

Dosť dlho som čakala na slniečkový víkend. A tak, keď prišiel, utiekla som aspoň na chvíľu do Štiavnice.  Bola opäť krásna - októbrovo farebná, voňala jesenným lístím, jabĺčkami a štiavnickými komínmi. 


Ako sa ide do Štiavnice

Alejové vítanie

Dobré ránko, pani Klopačka

Cestička do farebného rána

Svitanie nad starým mestom

Dvojokienkový domček

Otvárame...

Ten hnusák má aj krídla a ja som len mačka !

Ružová ulička

Barančekovinky

Bola raz jedna Banská Štiavnica...

Prvý autobus

Cesta na Trojičné

Zakáblovaná

Umytá a učesaná...

Dovidena, Banská Štiavnica

Štiavnické vršky a vŕšatká 

6 komentárov:

  1. Boli sme tam toto leto ... ale iba na pár hodín. Banská Štiavnica sa nám zapáčila a určite si ešte na ňu necháme viac času.Navštívili sme starý hrad a útulnú, štýlovú kaviarničku.
    Ahoj, J :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odporúčam aspoň jednu noc prespať (poradím kde) a poprechádzať sa po cestičkách nad Štiavnicou, zájsť si k jazierkam, je toho veľa. Je tam veľmi príjemne aj v zime, ak ste manželom na bežky, dá sa tam super zabežkovať. Maj sa pekne, Janka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektný blog, zatiaľ najlepší, aký som navštívila :-)..............okrem iného ma zaujali aj fotky, zvlášť BŠ, keďže sa tam toto leto (prvýkrát) chystáme, privítala by som tip na dobré ubytovanie, vopred ďakujem..................Katarína

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Katarínka, veľmi ma teší, že sa môj blog páči :) Štiavnica je krásna, má atmosféru. Ja mám rada penzión Resla. Je to príjemné miesto s výbornou polohou - aj troška v kopčeku nad mestom a zároveň naozaj len kúsok do mesta, zbehnete po chodníčku a ste tam. Parking je OK, raňajky sú dobré, izby pekné a čisté, v lete sa dá sedieť a raňajkovať aj vonku. Zároveň sa môžete pustiť po hociktorom chodníčku v okolí a zájsť peši trebárs k jazierku Klinger. Už som tam síce dlhšie nebola, ale myslím, že si svoj dobrý štandard stále zachovávajú. Na kávu treba ísť do kaviarničky Gavalier na Trojičnom námestí. Ak budete po kávičke pokračovať po ceste, zmení sa na lesnú a po hodnej chvíli sa dostanete k čarovnému zeleno - modrému jazierku. Príjemná dlhšia prechádzka. Držím palčeky. :)

    OdpovedaťOdstrániť